Thessislife

Alla inlägg den 24 maj 2015

Av Silje Therese - 24 maj 2015 21:35

Hej! Jag har fått fler frågor! Jippi!! Jag försöker igentligen att ta 10 och 10 men jag har inte kollat på ett tag och såg nu att det var 13 frågor men jag tycker bara att det är bra!

 

Favorit parfym?: Jag tror att det är Midnight Fantasy.

Favorit Youtuber?: Jag kan inte välja en, gillar alla lika mycket. (Tidigare inlägg)

Favorit video?: Just nu, The Hillywood Shows nya video: https://youtu.be/tCZy8cAgBlM

Kan du lägga upp en bild på någonting du ritat/skapat?: Inte just nu men tar med det i nästa inlägg för att jag måste sova. c;

Favorit årstid?: Vinter.

Favorit högtid?: CHRISTMAS!!

Favorit stad?: London.

Favorit land?: England. (OFC)

Vart vill du åka?: Överallt i europa.

Bästa stället du varit på?: London, Dubrovnik, Lofoten m.m

Favorit låt?: Mouthwash: https://youtu.be/NoJINpdunYI

Favorit bok?: Girl Online, för tillfället.

Favorit film?: Alla Hary Potter filmerna + många många fler som jag inte kommer på just nu.

 

Hoppas att det besvarade era frågor!

 

Hittade nyss den BÄSTA vebsidan någonsin!! Där finns ju allt man vill ha! (Ivf jag) Klicka på länken så får ni se!! http://www.amazon.com

 

 

Av Silje Therese - 24 maj 2015 17:35

Hej! Förlåt för att jag inte bloggade igår men det var bara för att jag hade en kommpis hemma hoss mig och det var ju melodifestivalen sååå.. Jag tror att det var derför som jag fick så ovanligt lite besökare igår, för att det var melodifestivalen. Sverige vann!! Jaaa!

 

Jag har kollat tillbaks på vad jag har skrivit i tidigare inlägg och sett vad ni gillat mäst. Det verkar som att ni gillar att veta vad jag tycker om saker, om youtubers och om The Hillywood Show. Då ska jag förstås skriva mer om de sakerna!

 

Jag kommer förmodligen göra ett inlägg i kväll också och jag kännde att eftersom jag inte gjorde ett igår så vill jag göra två idag istället.

 

Älskar att blogga och älskar när ni gillar, kommenterar och frågar frågor till mig! Vart ska jag annars skriva ner mina tankar och funderingar som jag vill dela med mig av?

 

 

Presentation


Hejjjsan! Jag är en kort, blond och lat 14 årig anime nörd. Jag älskar att rita och skriva mina egna historier. Jag drömmer om att bli en mangaka och få min manga publicerad i Japan en dag, haha. Det blir någ svårt! Följ med mig på min resa!

Ställ mig en fråga

17 besvarade frågor

Vad tycker du?

Vilket stjärntecken är du?
 Väduren
 Oxen
 Tvillingarna
 Kräftan
 Lejonet
 Jungfrun
 Vågen
 Skorpionen
 Skytten
 Stenbocken
 Vattumannen
 Fiskarna
 Ingen av dem (Haha)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Shinigami Purple Skull - Soul Eater

Socialt


Ovido - Quiz & Flashcards