Thessislife

Alla inlägg under februari 2016

Av Silje Therese - 7 februari 2016 20:33

Hej, igen! Kollade just vad det var jag egentligen hade skrivit under presentatione grejen och såg att jag skrivit att jag skulle lägga upp teckningar. Det har jag knappt gjort på sistone så jag tänkte att jag lägger upp dem nu. Jag har ett instagram konto som heter YukiChiinSuzuya.L (Vet att det är ett svårt namn but nevermind) där jag lägger upp alla tekningar jag ritar. Om ni ville följa skulle jag bli jätteglad! Men men här är teckningarna:

                          

 

 

Av Silje Therese - 7 februari 2016 20:13

Hej. Glömmde att lägga upp min #2 Anime On Crack video som jag gjorde kart i Fredags. Här är den:


Här är lite bra musik från de nyaste serierna jag sätt:


 

Presentation


Hejjjsan! Jag är en kort, blond och lat 14 årig anime nörd. Jag älskar att rita och skriva mina egna historier. Jag drömmer om att bli en mangaka och få min manga publicerad i Japan en dag, haha. Det blir någ svårt! Följ med mig på min resa!

Ställ mig en fråga

17 besvarade frågor

Vad tycker du?

Vilket stjärntecken är du?
 Väduren
 Oxen
 Tvillingarna
 Kräftan
 Lejonet
 Jungfrun
 Vågen
 Skorpionen
 Skytten
 Stenbocken
 Vattumannen
 Fiskarna
 Ingen av dem (Haha)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Shinigami Purple Skull - Soul Eater

Socialt


Ovido - Quiz & Flashcards