Thessislife

Alla inlägg den 16 maj 2015

Av Silje Therese - 16 maj 2015 18:14

Hej! Jag skapar en ny tag. Den heter The Perfect World. Den går ut på att man ska beskriva hur sin perfecta värld skulle se ut. Hoppas att ni gillar den.

 

Min perfecta värld:

Förutom (OFC) fred på jorden så skulle min perfecta värld vara, att ingen dömmer en efter kläder. Att man kunde gå till skolan i pyjamas om man så ville. Att alla var så snälla och fina så att de inte brydde sig om vad man hade på sig. Det skulle jag vilja.

   Jag skulle även vilja att alla var tillräckligt modiga för att tala innför andra. Det behövs för att ens drömmar ska slå in, tro mig. Oavsätt vad du vill så kommer ni att behöva prata innför andra minst en gång.

   Att ALLA som har för mycket kan sjänka 10kr till de som har för lite. De sulle bli så glada. Jag tycker så synd om alla tiggare, de sitter där och fryser och sverige vill ha bort dem. Varför?!!! Hlälp dem i stället!!!

 

Hoppas att ni gillade inlägget. Kommentera gjärna hur eran perfecta värld skulle se ut. Jag älskar att läsa era fina kommentarer.

 

Hugs and kisses from Thessi   

 

 

Presentation


Hejjjsan! Jag är en kort, blond och lat 14 årig anime nörd. Jag älskar att rita och skriva mina egna historier. Jag drömmer om att bli en mangaka och få min manga publicerad i Japan en dag, haha. Det blir någ svårt! Följ med mig på min resa!

Ställ mig en fråga

17 besvarade frågor

Vad tycker du?

Vilket stjärntecken är du?
 Väduren
 Oxen
 Tvillingarna
 Kräftan
 Lejonet
 Jungfrun
 Vågen
 Skorpionen
 Skytten
 Stenbocken
 Vattumannen
 Fiskarna
 Ingen av dem (Haha)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Shinigami Purple Skull - Soul Eater

Socialt


Ovido - Quiz & Flashcards