Thessislife

Alla inlägg under januari 2016

Av Silje Therese - 31 januari 2016 12:58

Hej!

 

Av Silje Therese - 27 januari 2016 19:28

Hej! Jag har mått dåligt de tre senaste dagarna. I måndags var jag hemma, igår var jag bara med på 2 lektioner och idag var jag hemma. Jag vet inte riktigt om jag är sjuk men mitt huvud gör liksom jätteont och huvudvärkstabletter hjälper knapt. Men jag mår bättre nu så jag kommer nog till skolan imorgon!

 

Mina planer måste vänta, för att det jag ville göra.. det jag tänkte göra, måste jag göra ensam (för det mästa) och pappa är liksom sjuk och kommer att vara sjukskriven i 10 dagar så jag kommer inte att kunna vara ensam just nu.. mina planer får vänta.. men det är ok. Jag kan förbereda mig för dem.

 

Här är en video jag har gjort. Den heter Anime On Crack #1. Det är liksom anime som folk har satt andra röster på eller lagt till någon annan musik. De är många korta klipp som jag gjort till en video. Det är roligt så se den gjärna.


 

Av Silje Therese - 24 januari 2016 00:07

Hej! Nya planer.. Ja.. Precis. Jag vet inte hur mycket jag kommer att blogga från och med nu för att jag har nya planer helt enkelt. Jag ska försöka att lägga upp inlägg men det kommer inte alls bli ofta i så fall. Tyvärr. Jag tror inte att ni bryr er ändå så det spelar ingen roll.. Från och med idag så kommer jag att syssla med något nytt.. Något aningen större.. 

 

 

 

Av Silje Therese - 13 januari 2016 19:08

Hej!

 


Av Silje Therese - 5 januari 2016 11:00

Hej!

 

Av Silje Therese - 5 januari 2016 09:14

Hej! Hoppas att ni har haft en bra jul. Min har varit helt ok. Om ni har lust att se vad jag fick i julklapp så skriv gjärna det i en kommentar. Jag är sjuk.. :( Jag har en jättejobbig förtjylning som jag haft i säkert över en vecka redan. Gaaah! Jag orkar inte.. Jag var bortrest under julen och nyåret och vi åkte dit och hem med plan. Jag fick ta 3 plan.. dit och tillbaks.. Det var inte kul. Särskillt inte på hemvägen! Har ni någonsin flugit flygplan när ni har varit jätteförtjyld någon gång? Man får lock som inte släpper. Det gjorde jätteont och min näsa typ.. jag kunde inte andas genom den. Jag kunde inte höra. Det var sååå jobbigt! Men nu är jag hemma! Kom igentligen hem igår typ klockan 1 på morgonen men.. ja.. :P

 

Här är några låtar och några videor:



 

Presentation


Hejjjsan! Jag är en kort, blond och lat 14 årig anime nörd. Jag älskar att rita och skriva mina egna historier. Jag drömmer om att bli en mangaka och få min manga publicerad i Japan en dag, haha. Det blir någ svårt! Följ med mig på min resa!

Ställ mig en fråga

17 besvarade frågor

Vad tycker du?

Vilket stjärntecken är du?
 Väduren
 Oxen
 Tvillingarna
 Kräftan
 Lejonet
 Jungfrun
 Vågen
 Skorpionen
 Skytten
 Stenbocken
 Vattumannen
 Fiskarna
 Ingen av dem (Haha)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Shinigami Purple Skull - Soul Eater

Socialt


Ovido - Quiz & Flashcards