Thessislife

Alla inlägg under oktober 2016

Av Silje Therese - 15 oktober 2016 15:15

Hej! Jag har inte bloggat på typ två månader. Sry. Men ni kunde ändå inte se något eftersom att bloggen ortfarande är privat. Ändrar det nog över höstlovet. Men ivf, det är dags att prata om all anime jag sätt de senaste månaderna! Jag såg klart Mob Psycho 100. Basterat på hur den slutade så tror jag det blir en andra senong. Jag tryckte jättemycket om den serien! 9/10. Jag såg även klart Orange. Jag grät så himla mycket. Den var sååå bra! 8/10. Jag har sätt 10 episoder av Hunter x Hunder 2011. Det är lite låntråkigt just ne. Det är derför jag inte sätt mer ännu. Men jag tror ändå jag gav det 7/10 hittils. Sedan såg jag Free. Jag har sätt Eternal Summer förr, men inte Free. Jag vet inte hur det ände, ok. Men jag gillade Free och jag minns inte Eternal Summer så jag kommer nog att se om det någon gång. 8/10. Har även sätt på Yona of the Dawn, 2 episoder. Det var bra. Vet inte varför jag inte sätt mer ännu. Har även sätt lite på Uta no Prince Sama för att Osomatsu-san. (kommer till det senare) Men ivf, 5/10. Sedan har jag sätt klart alla avsnitt av The Highschool Life of a Fudanshi. De episoderna är bara typ 5 min så det var inte så svårt. 6/10. Jag såg en episod av Days, men jag gillade den inte. Sedan har jag sätt på Mahoutsukai no Yome: Hoshi Matsu Hito. Men bara en av de tre delarna för det fanns bara en på Crunchyroll. 8/10. Sedan har jag sätt 17 episoder av Kuroko no Basket. 8/10. Sedan såg jag en episod av You and Me. Helt ok för en anime man bara vill ta det lungt av. 6/10. Jag har sätt 12 episoder av Re:zero. Jag gillar egentligen inte den serien så mycket det är derför jag inte sätt vidare, men ändå 7/10 pga animationen osv. Jag rewatchade Kaichou wa Maid-sama. Bra romance anime. Fast min favorit romance anime är nog Lovely Complex för att det är mer en romcom, btw. Men ivf, 8/10. Jag såg klart på andra sesongen av My Little Sister Can't Be This Cute. Helt ok. 7/10.  Jag rewatchar Fairy Tail för typ 1000 gången. Jag är på episod 107 just nu. Har sätt lite mer på Watamote. Är nästan klar med den, det är svårt att se klart den dock, haha. 6/10. Sedan har jag sätt på Poco's Udon World, tror jag att den hette. Den är gullig. Nästa episod kommer idag. 7/10. Jag har även sätt 7 episoder av One Piece. Vet inte om jag kommer kunna se klart alla 800+ episoderna, men jaja. 7/10. Har även sätt på 3-Gatsu no Lion. 7/10. Har även sätt två episoder av den konstiga Gauken Handsome. Hah. 6/10. Sedan har jag sätt 3 episoder av Chihayafuru. 7/10. Nu kommer de bra serierna, ok! Ser på andra sesongen av Haikyuu. Älskar! 8/10. Sedan såg jag klart på Osomatsu-san! Jag ska cosplaya som Ichimatsu på Halloween så jag ksk lägger upp en bild på bloggen, haha. 9/10. Sedan har jag sätt på Ajin. 8/10. Även börjat på sesong två. Sedan har jag sätt på Kiss Him, Not Me. Hahaha. Den är jättebra! Jag såg på andra episoden idag. 8/10. Sedan, sist men inte minst, Yuri on Ice. Älskar den såååå mycket!! Kan inte vänta tills nästa onsdag! 9/10 (nästan10/10). K, nu kommer youtube videorna:

 


 

Presentation


Hejjjsan! Jag är en kort, blond och lat 14 årig anime nörd. Jag älskar att rita och skriva mina egna historier. Jag drömmer om att bli en mangaka och få min manga publicerad i Japan en dag, haha. Det blir någ svårt! Följ med mig på min resa!

Ställ mig en fråga

17 besvarade frågor

Vad tycker du?

Vilket stjärntecken är du?
 Väduren
 Oxen
 Tvillingarna
 Kräftan
 Lejonet
 Jungfrun
 Vågen
 Skorpionen
 Skytten
 Stenbocken
 Vattumannen
 Fiskarna
 Ingen av dem (Haha)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Shinigami Purple Skull - Soul Eater

Socialt


Ovido - Quiz & Flashcards