Thessislife

Alla inlägg den 17 maj 2015

Av Silje Therese - 17 maj 2015 20:24

Hej! Det är många tankar i mitt huvud. Ex, "har jag läxor?", "vad ska jag nu göra?", "hur kommer det att gå?". Jag tänker för mycket. Jag blir snurrig när jag tänker för långt och komplicerat. (Frågor som inte har något svar) Jag försöker göra det bäst för mig, men det är svårt ibland. Men jag blir oftast glad i slutändan. Jag vill göra något med mitt liv. Jag vill bli någon. Om jag skulle berätta för alla vad jag ville bli och vem jag vill träffa och vart jag vill åka, så skulle alla skratta eller såja att det är omöjligt. Men det tror inte jag. Jag vill inte behålla det för mig själv, men jag vill inte att andra ska skratta och säja att jag är konstig. För varje gång jag säjer saker som de tycker är "omöjliga" så skrattar alla. Jag vågar inte säja något.

 

Jag har idéer, jag har planer, jag har mål. När jag testar mina idéer och visar någon annan, så tycker de att de är konstiga och omöjliga. När jag berättar mina planer (Förr) och vad jag vill göra i framtiden så säjer de samma sak. Mina mål berättar jag inte för någon. De är mina mål och de är jag som har bestämmt dem för mig själv.

 

 

Presentation


Hejjjsan! Jag är en kort, blond och lat 14 årig anime nörd. Jag älskar att rita och skriva mina egna historier. Jag drömmer om att bli en mangaka och få min manga publicerad i Japan en dag, haha. Det blir någ svårt! Följ med mig på min resa!

Ställ mig en fråga

17 besvarade frågor

Vad tycker du?

Vilket stjärntecken är du?
 Väduren
 Oxen
 Tvillingarna
 Kräftan
 Lejonet
 Jungfrun
 Vågen
 Skorpionen
 Skytten
 Stenbocken
 Vattumannen
 Fiskarna
 Ingen av dem (Haha)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Shinigami Purple Skull - Soul Eater

Socialt


Ovido - Quiz & Flashcards