Thessislife

Alla inlägg under maj 2015

Av Silje Therese - 31 maj 2015 20:34

Hej! Ännu en månad har gått och det är än en gång dags för månadens favoriter!

 

Paul Mitchell hårproduckter. De är jättebra. Jag har shampo, balsam och hårsprej. De luktar gott, ditt hår känns jätte lent och finte efter varje dursh. (Shampo och balsam)

(Hittade ingen bra bild)

 

Oral-B 3D white. Säjer bara, den funkar! Stoooor skillnad.

 

Yankee candle - Oud Oasis. Den är bara.. bara BÄST, ok!

 

 

Midnight Fantasy - Body Souffle. Smells AMAZING!

 

Midnigtht Fantasy. SMELLS A-A-AMAZING!!

 

 

 

 

 

 

 


Av Silje Therese - 31 maj 2015 09:52

Hej! Förlåt för att jag inte bloggade igår. Ok, ska vara helt ärlig. Jag skrev ett jättelångt inlägg, var precis klar, någonting hände, allt försvann, jag blev arg, jag gav upp. Senare orkade jag bara inte göra ett. + Jag såg på film med mina föräldrar i går kväll. Såg på Pirates Of The Caribbean - Död mans kista. Den var bra! Har sätt den förr men det var ju typ.. 2/3 år sedan.

 

Gör ett inlägg ikväll!

 

 

Av Silje Therese - 29 maj 2015 22:18

Hej! Ångrade mig, även fast det är sen så gör jag ett kort inlägg. Ville göra "This or That" tagen, så ställ frågor till mig. För er som inte vet så skriver man ex Vatten/Mjölk och så svarar jag på det. Hoppas att ni alla får en underbar kväll!!

 

Någon annan som såg på Thatcherjoes liveshow kl 20 idag?

 

 

 

 

Av Silje Therese - 29 maj 2015 16:10

Hej! Jag vet att det är lite tidigt men är upptagen i kväll så hinner inte skriva ikväll.

 

Har handlat morsdags presenter idag. Detta är vad jag köpte:

 

 

Jag köpte sakerna på Stajlish. Tror att glaset kostade 99:- och att chokladen kostade 59:- men är osäker på chokladen. (Har alltid velat ha ett sådant glas! Hihi)

 

Hade prov idag. Det var väll inte sååå svårt antar jag, men det var inte så lätt som alla sa heller. Det var muntligt prov i historia och man satt 5 i varje grupp + en lärare. Jag sa väll ganska mycket ändå, men jag kunde ha sagt mer. (Tycker inte ricktigt om den läaren vi har i SO)

 

Drömmar. Lägg inte näsan i blöt i någon annans drömmar. Ok, de är svåra att uppnå och ganska ovanliga, (ksk) men "ni" säjer också att man ska vara lycklig. Om den drömmen gör en lycklig.. så ska inte "ni" trycka ner den. Säj inte att det inte är något "mål" för det är det. Man får ha vilka mål och drömmar man vill. Ingen ska få kritisera en för dem, för det är era egna. Om någon säjer något sådant till er så ska in inte bry er. låt det bara svepa över er. "In genom ena örat och ut genom andra", ni vet.

 

Snat är det sommarlov! Holl ut lite till bara!

 

 

Av Silje Therese - 28 maj 2015 19:40

Hej! Idag har det hänt mycket.. jag ska börja med att berätta om musiken. Jag behövde stanna kvar efter skolan och visa för min musiklärare att jag kunde spela trummor. Det var inte bara jag där dock. Jag komm dit halv 4 och fick inte visa henne förren 10 över 4. Jag lyckades ivf få ett A så nu kommer jag att få B i slutbetyg i musik. Väldigt nöjd!

 

För det andra så kom jag precis på en ny veckans. Jag tänker kalla den för veckans roliga kändisbild. För jag kollade på youtube och pausade videon precis när kändisen såg jätterolig ut! Så från och med nu kommer jag att lägga upp en rolig kändisbild varje torsdag. Men har ändå bestämt mig för att jag kommer att skriva lite i det inlägget också för att annars blir det lå lite! Veckans roliga känndisbild är:

  

 

Glömm inte att rösta i omröstningen!! När 20 har röstat byter jag!!

 

 

Av Silje Therese - 27 maj 2015 20:30

Hej! Veckans video är:



Jag tycker att alla kan göra sånna videor. Man behöver inte vara tjej. Samma sak med andra saker eller tvärt om.

 

+Vill ha den där kameran -->    Men den kostar ju 1105:- om man vill ha med  sånnt så att man kan ta kort också!! Hur ska jag kunna samla så mycket??!! Får ca 150:- i månadspeng.. måste jag sälja saker nu? Just nu 90:- av 1105:-

 

 

Av Silje Therese - 26 maj 2015 20:55

Hej! Veckans låt är:



 

Av Silje Therese - 25 maj 2015 20:19

Hej! I förra inlägget (igår) så lovade jag er att jag skulle lägga upp en bild på någonting jag ritat/skapat. Jag hittade denna bild i min telefon som jag gjort för inte så länge sedan:

 

 

Den gjorde jag precis innan jag kom tillbaka från London. (på påsklovet) Då hade jag inte min blogg än.

 

Har facktiskt precis kommit hem från min drama uppvisning!! Den gick oväntat bra! Jag kom ihog alla mina repliker och gjorde allt rätt, tror jag. Jag ska somsagt byta grupp men jag ska ju fortfarande gå kvar på drama.

 

BTW imorgon och på onsdag ska jag ha kör uppvisning. Tur att det inte var samma dag som draman! Hoppas att den går lika bra som draman gick. Har två uppvisningar imorgon och en på onsdag. Måste sluta tidigare imorgon från skolan för att jag ska hinna.

 

Snart är det sommarlov!! Yey!!! Mitt sommarlov börjar om ca 2 veckor och 2 dagar. (onsdag 10 juni) Våran familj har bestämt att våra släktingar ska komma till oss och stanna hoss oss i ca en vecka och sedan ska jag och pappa följa med dem tillbaks till dem och vara där i ca en vacka. Dessutom så planerar jag och mamma att vi ska ta en buss till spanien! Det låter galet! Tycker jag. Vi måste sova på bussen och vi ska stanna och äta lunch i polen, tror jag, och dagen efter ska vi äta frukost i frankrike! Det låter jättekul! Hoppas att det finns platser kvar!

 

 

Presentation


Hejjjsan! Jag är en kort, blond och lat 14 årig anime nörd. Jag älskar att rita och skriva mina egna historier. Jag drömmer om att bli en mangaka och få min manga publicerad i Japan en dag, haha. Det blir någ svårt! Följ med mig på min resa!

Ställ mig en fråga

17 besvarade frågor

Vad tycker du?

Vilket stjärntecken är du?
 Väduren
 Oxen
 Tvillingarna
 Kräftan
 Lejonet
 Jungfrun
 Vågen
 Skorpionen
 Skytten
 Stenbocken
 Vattumannen
 Fiskarna
 Ingen av dem (Haha)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Shinigami Purple Skull - Soul Eater

Socialt


Skapa flashcards