Thessislife

Alla inlägg den 4 maj 2015

Av Silje Therese - 4 maj 2015 19:58

Hej! Jag hade tänkt skriva om något annat idag men.. det blev inte som jag tänkt så då kör jag på plan B = Jag tipsar!

 

Först ville jag tipsa om en video som jag gillat att se på. Det är en video som The Hillywood Show har gjort. Vet, vet.. lägger upp massa videos som The Hillywood Show har gjort, men de är såååå bra ju!! Här är det:



Det är sååå bra men man kanske inte blir derect gladare av det men..

 

Jag har ett till tips till er och det är YouTube kanaler. Jag gillar att se på många youtubers och nyligen har jag vetkligen gillat att se på Connor Franta. Jag tycker att han är superrolig och inte som de andra. Så jag tycker att ni borde kolla in på hans kanal. Här är länken:

 

https://www.youtube.com/channel/UCudeRz9YntRrmKBSqnHyKGQ

 

 

Av Silje Therese - 4 maj 2015 14:50

Hej! Förlåt så jättemycket för att jag inte bloggade igår men det var bara för att jag mådde väldigt dåligt och orkade inte sätta mig framför datorn. Men idag mår jag mycket bättre!

 

För några inlägg sedan så skrev jag att jag hade tänkt göra ett inlägg där jag svarar på frågor som ni ställt mig, och nu har jag fått 10 stycken så då tänkte jag att jag skulle svara på dem.

 

Favorit dricka?: Ice tea, varm choklad, pepsi och te.

Favorit mat?: PANNKAKOR!!!!!

Favorit desert?: Glass.

Favorit godis?: Choklad och tuggumi.

Har du några syskon?: Nej.

Favorit affär?: Zara och Primark. (Jag vet att Primark inte finns i Sverige men jag älskar den värkligen!)

Vilka språk kan du?: Svenska, Engelska, Norska och pyttelite Spanska.

Favorit färg?: Alla.

Favorit djur?: Katt och hund.. men jag gillar alla djur.

Högsta önskan?: Att skriva en bok, att designa ett hus och sedan bo i det, att träffa mina favorit kändisar.

 

Det var alla frågor som jag hade idag. Om ni har fler frågor till mig, kommentera gjärna! Jag älskar när ni ställer frågor!

 

Jag har fått en kommentar där hon ville ha tips på vad man kan göra ute. Så här är några saker som jag gillar att göra ute:

 

1: Sitta och läsa. Det är mysigt.

2: Cykla. Passa på, det går bara på sommaren. (Typ)

3: Gå på en promenad. Avslappnande.

4: Ät. Fika eller ät din mat ute. Det blir lite roligare då.

5: Rita/Pyssla. Man blir lättare inspererad av naturen, tycker jag.

6: Spela ett spel. Gör det du brukar göra inne fast du gör det ute.

7: Picknick. Underbart! Gör det med en kommpis.

8: Ute frukost. Vore det inte mysigt att sitta ute och äta frukost? Det är det ivf.

9: Sitt med datorn. Har du ingenting annat att göra, visst, sitt med din dator.

10: Manikyr. Måla naglarna ute.


Det var allt jag hade för den här gången. Men även fast jag gorde ett inlägg nu så kommer jag att göra ett i kväll eftersom jag inte gjorde igår!

 

Älskar er alla!

 

 

Presentation


Hejjjsan! Jag är en kort, blond och lat 14 årig anime nörd. Jag älskar att rita och skriva mina egna historier. Jag drömmer om att bli en mangaka och få min manga publicerad i Japan en dag, haha. Det blir någ svårt! Följ med mig på min resa!

Ställ mig en fråga

17 besvarade frågor

Vad tycker du?

Vilket stjärntecken är du?
 Väduren
 Oxen
 Tvillingarna
 Kräftan
 Lejonet
 Jungfrun
 Vågen
 Skorpionen
 Skytten
 Stenbocken
 Vattumannen
 Fiskarna
 Ingen av dem (Haha)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Shinigami Purple Skull - Soul Eater

Socialt


Ovido - Quiz & Flashcards