Thessislife

Alla inlägg den 7 maj 2015

Av Silje Therese - 7 maj 2015 19:46

Hej! Idag ska jag skriva om 10 saker jag hatar och sedan 10 saker jag älskar. Här kommer de:

 

10 saker jag hatar:

1: När man precis köpt nya strumpbyxor, och de går sönder direct.

2: Att bli väckt för tidigt på morgonen. (Av någon)

3: Fejk vänner. De vänner som är elaka mot en HELA TIDEN.

4: Bergochdalbanor. (Vet ej hur det stavas)

5: När någonting som man värkligen sätt fram imot inte händer.

6: När folk pratar illa om en själv eller ens kommpisar.

7: Läskiga filmer.

8: De som alltid är arga och klagar och gnäller över allt.

9: Att vara smutsig.

10: Att ha tråkigt.

 

På tal om saker man hatar så gillar jag värkligen Connor Frantas video. (Ha, ha.. jag vet. Fattar du inte så är du konstig) Han har gjort en video på saker han hatar:

 

10 saker jag älskar:

1: Kännslan man får när man lyssnar på sin favorit låt.

2: Pannkakor.

3: När ens favorit YouTuber lägger upp en extra video.

4: Att vara ute i solen.

5: Äckta vänner, som älskar en tillbaka.

6: Att skratta och vara lycklig.

7: Att besöka nya plattser.

8: Att prata ut.

9: Gosedjur.

10: England.

 

Hoppas att ni uppskattar inlägget! Sluta inte läsa min blogg, jag förlorar er mer och mer! Hade 19 besökare 1 maj och 11 igår. Vart är ni?

 

Kommentera gjärna!

 

 

Presentation


Hejjjsan! Jag är en kort, blond och lat 14 årig anime nörd. Jag älskar att rita och skriva mina egna historier. Jag drömmer om att bli en mangaka och få min manga publicerad i Japan en dag, haha. Det blir någ svårt! Följ med mig på min resa!

Ställ mig en fråga

17 besvarade frågor

Vad tycker du?

Vilket stjärntecken är du?
 Väduren
 Oxen
 Tvillingarna
 Kräftan
 Lejonet
 Jungfrun
 Vågen
 Skorpionen
 Skytten
 Stenbocken
 Vattumannen
 Fiskarna
 Ingen av dem (Haha)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Shinigami Purple Skull - Soul Eater

Socialt


Ovido - Quiz & Flashcards