Thessislife

Alla inlägg den 19 maj 2015

Av Silje Therese - 19 maj 2015 19:57

Hej! Har ni någon gång velat någonting så mycket så att ni inte kan sluta tänka på det? Har ni någon gång kännt att ni hör hemma någon annan stans? Har ni någon gång längtat efter att upptäcka världen? För alla dessa saker känner jag hela tiden. Det är inget fel på hur jag bor, min familj, mina vänner eller sverige. Men jag känner bara att jag inte hör hemma här. Det är meningen att jag ska vara någon annan stans. Förstår ni?

 

Dit jag vill har jag varit 3 gånger förr. Vill dit igen. Sist jag var där var på påsklovet. Älskar det. Allt jag vill ha, vill vara, vill göra, finns där. Men just nu måste jag stanna här och slutföra det jag påbörjat. Mina drömmar bygger jag på hela tiden men jag uppfyller dem senare. Just nu ska jag vara med min familj och mina vänner och vara lycklig.

 

Kommentera gjärna vad ni vill läsa om här om på bloggen! Vill ni ha fler videor? Fler tips? Fler tester? Kommenera!

 

 

Presentation


Hejjjsan! Jag är en kort, blond och lat 14 årig anime nörd. Jag älskar att rita och skriva mina egna historier. Jag drömmer om att bli en mangaka och få min manga publicerad i Japan en dag, haha. Det blir någ svårt! Följ med mig på min resa!

Ställ mig en fråga

17 besvarade frågor

Vad tycker du?

Vilket stjärntecken är du?
 Väduren
 Oxen
 Tvillingarna
 Kräftan
 Lejonet
 Jungfrun
 Vågen
 Skorpionen
 Skytten
 Stenbocken
 Vattumannen
 Fiskarna
 Ingen av dem (Haha)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Shinigami Purple Skull - Soul Eater

Socialt


Ovido - Quiz & Flashcards