Thessislife

Alla inlägg under mars 2017

Av Silje Therese - 3 mars 2017 16:29

Hej! Har inte gjort något inlägg på typ 5 månader lmao. Så går det ibland. Men jag har skrivit här väldigt länge så det är nog dags att sluta. Men tänker ivf skriva ett inlägg till. Idag om kpop. Kpop har tagit över mitt liv haha. Det är så fantastiskt. Jag mår jättedåligt så kpop är ljuset i mörkret för mig. Min favorit kpop grupp är BTS, men jag gillar även Got7, EXO, BIGBANG, SEVENTEEN, BLACKPINK och många andra grupper. Men BTS är den jag gillar mäst som jag skrev. Jungkook är mitt bias (låter konstigt på svenska. "Mitt"? haha). Svårt att förklara med ord så jag lägger bara upp några videor och bilder. 

 

Det här är BTS senaste mv. Den släpptes 2017 Fabruari 20 00.00KST (Februari 19 16.00 i Sverige)



Det här är också BTS och det är också en av deras senaste. Den släpptes en väcka innan den över.



Det här är BTS första mv någonsin (Dans versionen för jag gillar den bättre.). Den släpptes i Juni 2013.



Här är några av deras andra mvs.



Ok jag la typ ut alla deras mvs nu men jaja. 

 

Men jag gillar även de här låtarna från andra kpop grupper:


Det här är Suga från BTS. Hans mixtape:


Men det här är Got7:


Det är fler men jag orkar inte så jag slutar nu. 

 

Det är är en spellista med BTS när de är roliga. Om nu vill se så får ni. :))


Jag fyllde 15 år för inte så länge sedan. Kul...

 

 

Presentation


Hejjjsan! Jag är en kort, blond och lat 14 årig anime nörd. Jag älskar att rita och skriva mina egna historier. Jag drömmer om att bli en mangaka och få min manga publicerad i Japan en dag, haha. Det blir någ svårt! Följ med mig på min resa!

Ställ mig en fråga

17 besvarade frågor

Vad tycker du?

Vilket stjärntecken är du?
 Väduren
 Oxen
 Tvillingarna
 Kräftan
 Lejonet
 Jungfrun
 Vågen
 Skorpionen
 Skytten
 Stenbocken
 Vattumannen
 Fiskarna
 Ingen av dem (Haha)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Sök i bloggen

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Shinigami Purple Skull - Soul Eater

Socialt


Skapa flashcards