Thessislife

Alla inlägg den 27 maj 2016

Av Silje Therese - 27 maj 2016 21:00

Hej! Skippar frågor idag för jag orkar inte. Men jag ville lägga upp några videor som jag sätt mycket på på sistone.


Jag vet att jag redan laggt upp Kyoukai no Kanata endingen, men jag älskar den såååå mycket! Det är min favorit låt nu altsåååå! Den heter igentligen Daisy:



Fråga 5 på 30 day anime challenge, om anime jag skämms över att jag gillat. Jag tror jag har en nu.. haha. Det är en homosexuell anime om en typ 23..? årig man och hans typ styvbror som är 16.. och de är typ tillsammans. Den heter Super Lovers och det är jättekonstigt, men den är ganska gullig u know. Lyssna på introt och endingen så kanske ni förstår bättre:


 

Presentation


Hejjjsan! Jag är en kort, blond och lat 14 årig anime nörd. Jag älskar att rita och skriva mina egna historier. Jag drömmer om att bli en mangaka och få min manga publicerad i Japan en dag, haha. Det blir någ svårt! Följ med mig på min resa!

Ställ mig en fråga

17 besvarade frågor

Vad tycker du?

Vilket stjärntecken är du?
 Väduren
 Oxen
 Tvillingarna
 Kräftan
 Lejonet
 Jungfrun
 Vågen
 Skorpionen
 Skytten
 Stenbocken
 Vattumannen
 Fiskarna
 Ingen av dem (Haha)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Shinigami Purple Skull - Soul Eater

Socialt


Ovido - Quiz & Flashcards