Thessislife

Alla inlägg den 24 maj 2016

Av Silje Therese - 24 maj 2016 18:40

Hej! Ledsen att jag inte bloggat, men det är lite tid för det för mig just nu. Det finns annat jag måste göra. Varje inlägg tar minst en timme för mig så.. "Favorite animal sidekick, pet or summoning from any anime?"


Det är svårt. Jag tror.. det är vell fläst på äventurs anime, det ser jag inte så mycket på. Den enda jag kommer på är Happy från Fairy Tail.

       


" Anime with the best animation?"

 

Det finns såååå många! Men jag gillar verkligen Kyoukai no Kanata, Your Lie In April, Zankyou no Terror,  Nagi no Askukara, Durarara, Guilty Crown... jag kan holla på hela dagen men..

Kyoukai no Kanata

               

Your Lie In April

 

                                 

Zankyou no Terror

                                 

Nagi no Asukara

                                                

Durarara

                                                         

Guilty Crown

                                   

 




Presentation


Hejjjsan! Jag är en kort, blond och lat 14 årig anime nörd. Jag älskar att rita och skriva mina egna historier. Jag drömmer om att bli en mangaka och få min manga publicerad i Japan en dag, haha. Det blir någ svårt! Följ med mig på min resa!

Ställ mig en fråga

17 besvarade frågor

Vad tycker du?

Vilket stjärntecken är du?
 Väduren
 Oxen
 Tvillingarna
 Kräftan
 Lejonet
 Jungfrun
 Vågen
 Skorpionen
 Skytten
 Stenbocken
 Vattumannen
 Fiskarna
 Ingen av dem (Haha)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Shinigami Purple Skull - Soul Eater

Socialt


Ovido - Quiz & Flashcards