Thessislife

Inlägg publicerade under kategorin YouTube

Av Silje Therese - 2 juli 2015 21:16

Hej! Spanien var fantastiskt! Jag hade det så bra med mamma (För jag åkte bara med mamma) och det var så vackert och så god mat och så skönt och varmt.. Allt var jättebra! Somsagt så lovade jag er att jag skulle ladda upp några bilder därifrån, här är de:

Utsikten från hotellrumet

Stranden

(Dessa bilder var från min instagram. Följ mig @thessi02)

Palmer från utflyckten till Barcelona

Den lysande-musikspelande-stora-vackra-fontänen i Barcelona (Glömmt namnet)

Det var de jag gillade mäst av alla bilder jag tog. (typ) Hoppas att ni var intreserade och att ni tyckte att det var roligt att se dem. Om ni gillade bilderna och vill se fler bilder på andra saker så ge inlägget "a thumbes up". (lol) Jag har många bilder.. Ex. om ni har lust att se bilder på vad jag ritat eller pysslat (Kommer nog lägga upp dem oavsätt) eller om ni vill se bilder på när jag bakar någonting eller en video. Vadsomhäldst igentligen!

Ja.. månadens favoriter.. tjaaa.. jag ska va ärlig. Jag har inte valt ut några än.. Förlåt. Jag glömmde och sedan hann jag inte när jag väl kom på det. Visar en video istället. (Haha, en video till.. Vad kul..) Det ska inte upprepas men Juni får inga favoriter av mig i år.

Av Silje Therese - 1 juli 2015 22:11

Jag glömmde att jag inte gjort någon månadens favoriter och jag glömmde att det var veckans video idag!!! Sorry! Jag lägger upp veckans video nu istället och så gör jag månadens favoriter imogon istället! Ok? (Och så laddar jag upp semesterbilderna, jag vet)

Av Silje Therese - 1 juli 2015 22:00

Hej! Jag ber så, så, så mycket om ursäkt för att jag inte bloggade igår men det var bara för att min kompis (Hannah, om någon ville veta hennes namn) sovöver hoss mig. Så förlåt mig. Men jag tror att ni förstår att det är svårt att blogga på sommarlovet.

ÄNTLIGEN har jag beställt boken jag ville ha!! Som ni ksk/ksk inte vet så läste jag boken Girl Online för länge sedan. (Ett av mina första inlägg, gå till sidan 1 eller 2 och kolla om du är intreserad) Den var jättebra BTW. Jag har varit utan bok i.. jättelänge! Jag har velat ha en ny bok ganska länge nu, så jag beställde en, ÄNTLIGEN! Jag har ju mina favorit Youtubers (Känns som om jag bara skriver om dem..) så jag vill ha mina favorit youtubers böcker som de skrivit. Så, idag beställde jag Connor Frantas nya bok "A Work In Progress". Så här ser den ut för er som inte vet:

(Jag har inte hunnit ladda upp några bilder från semestern än så de kommer förhoppningsvis imorgon!)

Av Silje Therese - 29 juni 2015 20:33

Hej! Det var länge sedan! Det var jätte fint och soligt och kul i Spanien. Jag tyckte att det var jätteroligt! Jag läger upp några bilder i morgon (ksk) så att ni kan få se det jag såg!

Om ni är intreserade av att åka till Spanien så ska jag skriva lite saker nu om vad ni ska göra eller inte göra på vägen dit eller där.

Om du gillar att vara ute sent och om du gillar kvällslivet så borde ni åka till Costa Brava, Calella. Där var jag. Jag är inte ricktigt en kvällsnöje-människa (Om det finns något som heter så) så.. det var nog inte ricktigt stället för mig. Men från hotellbalkongen så såg jag hur det lyste i alla möjliga färger vid strand restaurangerna/barerna, väldigt fint.

När du åker dit, ta inte bussen. Eller ta bussen men övernatta inte på bussen. Övernatta på ett hotell på vägen (Inte på vägen-vägen, men ni fattar vad jag menar) istället. Ok det tar längre tid, men det är nog bättre. Jag sov på bussen, det gjorde ont överallt, man hittade ingen bekväm ställning, det var långtråkigt, villket lädde till att man inte kunde såva.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag kommer att få besök om tio dagar och de kommer att vara hoss oss i en vecka så jag får se hur mycket jag bloggar då. Jag är ledsen, men det är ju sommarlov så det får ni räkna med. Hoppas att ni förstår. Ville säja det tidigt så att ni vet.

Eftersom jag inte bloggat på ett tag så lägger jag upp två videor.

Jag vet att vlogar är inte för alla, men jag gillar de! Så jag tänkte lägga upp Zoes (Zoella) nyaste vlog. Jag gillade den värkligen.

Jag valde den här videon för att jag gillar när alla är glada. (Liksom vem gör inte det) Den var rolig att se på också, så den gjorde mig glad också!

Av Silje Therese - 18 juni 2015 23:18

Hej! Hinner inget mer än bilden för att jag måste sova, sry.

Av Silje Therese - 17 juni 2015 21:20

Hej! Veckans video är:

(Vet att det är lite gammalt men som jag nämnt förr så tar jag det jag gillar oavsätt om det är gammalt eller nytt)

Av Silje Therese - 16 juni 2015 19:39

Hej! Förlåt för att jag inte bloggat på ett tag men det har varit för att jag inte har varit på ett så bra humör.. men idag när jag var med min gode ven Hannah så blev jag en smula gladare och kände för att göra ett inlägg. (Bara så att ni vet, jag kommer att resa bort på fredag och vara borta till söndagen efter. Jag kommer ksk inte att kunna blogga då. Sry.. men jag vet inte)

Veckans låt är:

Kate Nash har en jättebra röst!

Måste lägga upp The Youtube Boy Bads låt som kompensation (?) till att jag inte lagt upp nått inlägg sen i torsdags och för att jag inte kommer att göra nått på ett tag. (Fast försöker)

Av Silje Therese - 11 juni 2015 19:34

Hej! Som ni kanske eller kanske inte redan vet så såg jag ju på ThatcherJoes live show för någon vecka sedan och jag tog några bilder då så jag tar bara en bild därifrån.

(Haha, "dagens ungdomar")

Följ mig på:

instagram: @thessi02

Twitter: @thessi

YouTube: Silje Olsen

Skicka ett medelande till mig:

Gmail: thessislife@gmail.com

Hejjjsan! Jag är en kort, blond och lat 14 årig anime nörd. Jag älskar att rita och skriva mina egna historier. Jag drömmer om att bli en mangaka och få min manga publicerad i Japan en dag, haha. Det blir någ svårt! Följ med mig på min resa!

Ställ mig en fråga

Vad tycker du?

Vilket stjärntecken är du?