Thessislife

Alla inlägg den 30 april 2015

Av Silje Therese - 30 april 2015 21:06

Hej! Eftersom det är sista dagen i april idag så tänkte jag visa er saker som jag verkligen gillat i april.

 

1: Nutella. Jag ÄLSKAR nutella, men jag får bara äta det en gång om året på internationella nutella dagen. Men den här veckan så fick jag det ändå och då blev jag soooooo happy!

   

2: Nagellack. Inget speciellt märke precis. Jag älskar att måla mina naglar men nu i april så har jag gjort det mer än en gång i veckan. (Det vet ni som följer mig på instagram! Jag heter thessi02)


3: The body shop, body butter green tea. Jag älskar den! Den lucktar såååå himla gott.

   

4: L'OCCITANE handkräm. Jag har det problemet att mina händer blir supertorra. De blir så torra så att de blöder! Det brukar bara vara på vintern för mig men nu är det ju vår och de är fortfarande supedupertorra. Därför har L'OCCITANE handkräm varit så bra.

 

5: Shorts. Jag brukar igentligen inte ha shorts men jag testade det nu och jag gillar det verkligen. Nu börjar det bli varmare också.

 

Det var allt jag hade som var speciellt just för april som jag kunde komma på. Jag hoppas att ni gillade inlägget och om ni vill att jag ska fortsätta göra ett sånt här inlägg varje månad så skriv det gärna i kommentaren! Glöm inte att rösta i omröstingen jag satt upp.

 

Jag hoppas att ni får en fortsat bra valborgsmässoafton! xoxo

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejjjsan! Jag är en kort, blond och lat 14 årig anime nörd. Jag älskar att rita och skriva mina egna historier. Jag drömmer om att bli en mangaka och få min manga publicerad i Japan en dag, haha. Det blir någ svårt! Följ med mig på min resa!

Ställ mig en fråga

17 besvarade frågor

Vad tycker du?

Vilket stjärntecken är du?
 Väduren
 Oxen
 Tvillingarna
 Kräftan
 Lejonet
 Jungfrun
 Vågen
 Skorpionen
 Skytten
 Stenbocken
 Vattumannen
 Fiskarna
 Ingen av dem (Haha)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<<
April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Shinigami Purple Skull - Soul Eater

Socialt


Ovido - Quiz & Flashcards