Thessislife

Alla inlägg den 27 april 2015

Av Silje Therese - 27 april 2015 21:01

Hej! Jag ville bara göra ett kort extrainlägg för att jag har fått väldigt speciella kommentarer. Först vill jag bara säja att jag vet hur man skriver, jag behöver ingen som lär mig. Jag behöver ingen som ska lära mig hur man skriver. (Det klarar lärarna så bra själva) Ja, jag kanske inte skriver perfect, men kom igen jag är 13.

 

Det andra jag ville säja är att skriv inte reklam som en fråga eller kommentar. De är inte till för att ni ska skriva reklam för eran egen blogg där.

 

Det är lite tråkigt när jag får sånna konstiga kommentarer. Jag vill inte läxas upp eller användas som reklam. Jag vet vad jag skriver.

 

P.S Jag vill inte att ni nu ska tro att jag inte gillar frågor och kommentarer, för det gör jag! Jag blir jätteglad om ni har en fråga eller något tips till mig!

 

 

Av Silje Therese - 27 april 2015 17:35

Hej! Idag har jag varit med min bästaste bästis Julia. Vi var ute och tog blider till hennes blogg som hon snart ska göra. Jag tog några bilder jag med. Här är en som jag tog på mig själv:


Jag "tog" frisyren av Zoella. Jag vet, den blev inte lika stor och bra som hennes men jag blev ändå rätt nöjd. Här är Zoellas video så att ni också kan göra en fin "hårbulle".


 

Jag har även ett tips på en bok som jag tycker att ni borde läsa! Den heter "Girl Online", ni har säkert redan hört talas om den om ni är precis som jag, en youtube nerd. Det är Zoella (Zoe sugg) som har skrivit den. Jag är heeeeellllt  förälskad i den och jag kan inte slita mig från den! Om ni tycker om Zoella så kommer ni att gilla den här boken! Ni kommer att känna igen att hon har sagt saker om sig själv som stämmer in på huvudkaraktären. Jag köpte min bok på engelska men jag tror att den finns på svenska också, eller så kommer den nog snart. Här är en bild på boken så att ni vet hur den ser ut:


(Det blev bara om Zoella i det här inlägget, opsiii!)

 

Julias URL: juljia.bloggplatsen.se

 

 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejjjsan! Jag är en kort, blond och lat 14 årig anime nörd. Jag älskar att rita och skriva mina egna historier. Jag drömmer om att bli en mangaka och få min manga publicerad i Japan en dag, haha. Det blir någ svårt! Följ med mig på min resa!

Ställ mig en fråga

17 besvarade frågor

Vad tycker du?

Vilket stjärntecken är du?
 Väduren
 Oxen
 Tvillingarna
 Kräftan
 Lejonet
 Jungfrun
 Vågen
 Skorpionen
 Skytten
 Stenbocken
 Vattumannen
 Fiskarna
 Ingen av dem (Haha)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<<
April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Shinigami Purple Skull - Soul Eater

Socialt


Ovido - Quiz & Flashcards