Thessislife

Direktlänk till inlägg 26 april 2015

Om mig!

Av Silje Therese - 26 april 2015 21:11

Hej, eftersom detta är mitt första inlägg så vill jag ni ska veta lite vem jag är och vad jag gillar eller inte gillar. Så här är lite fackta om mig! xx


1: Jag älskar att spela piano, spela teater och sjunga. Fast jag är inte så ducktig på att sjunga! (Än)

 

2: Jag avskyr att prata framför andra! När alla kollar på en och förventar sig så mycket av en! Fast jag är inte rädd när jag spelar teater för att då är jag som en annan person och inte mig själv.

 

3: Jag älskar England och allt som har med Englad att göra!!! (Nästan allt ivf)

 

4: Jag är 13 år och är född i februari, har blont hår och blåa ögon.

 

5: Jag har en liten katt som heter Lexie!

 

Det finns många fler saker jag skulle kunna skriva om men ni kommer att lära känna mig mera ju längre tiden går.

 

Förvänta er många tester, tips och mode videos i framtiden!

 

 

 
 
MiaMIaMIa

MiaMIaMIa

26 april 2015 21:45


Vi är en familj som är inne på tredje tävlingsåret. Vi startade med sporten hösten 2012. Vi har 6 hundar som vi träna och tävla i barmark tillsammans hittills.

Är en familj med ett stort hundintresse. Vårt liv kretsar kring våra 6 hundar. Vi tycker att det är en rolig sport att hålla på med på fritiden. Det gyna hälsa m.m

Hundintressen har jag haft sedan jag var barn. Det är det jag älska att göra på fritiden. Hundarna förgyller min vardag. Som kretsar en hel del kring våra hundar.

Jag är född - 1970. Lever med min man och våra två barn och våra 6 hundarna. Hundarna är vårt liv. Utan dessa underbara varelser vore inte livet ett liv.

Min bror kom in på ett bananskal ler. Det tycker vi att det är roligt. Så han har ett intresse tillsammans med oss.

Vi har en stuga uppe i Sälen som vi bruka tillbringa mycker tid. Både sommar och vinter, På vinter kör vi mycker med hundar med släde så mycker vi kan då. På sommaren kör vi mycker kickback och cykel m.m

Mitt andra intresse är ridsport. Jag rider två gånger i veckan. Jag tävlar i hoppning och dressyr m.m Är nöjd med mina palcerningar. Har ridet sedan jag var barn. Kommer fortfarande att rida och tävla om hälsa tillåter detta.

På min fritid så håller jag på för det mesta med våra hundarna och hästarna.

Jag har en sysselsättning genom kommunens psykatrin är där mindre halv tid.
Det passa mig utmärkt att har det så.
Så jag har fullt upp ändå m.m

Sedan är det min familj som jag tillbringa mycker tid med tillsammans också.

Har det till godo!

Läs min blogg vetja !

miamiamia.bloggplatsen.se

Jag skriver om våra tävlingar med våra hundar, om allt m.m

Skriv vad ni tycker m.m Jag tåler för det mesta !

Vad tycker ni om detta inlägg som jag har skrivet ?

Vad vill ni att jag ska skriva om m.m.?


/ Maria

E-mail: mia2@home.se

Mobil: 0732911246


























http://miamiamia.bloggplatsen.se

Silje Therese

27 april 2015 18:14

Vad kul att du gillar hundar, det gör jag med. Jag vet dock inte vad det har med mitt inlägg att göra. Men tack för din kommentar, den uppskattas!

//Bye! xoxo

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Silje Therese - 24 februari 2023 02:15

Hej :) Då är det dax för det årliga inlägget. Fyllde 21 för ett par dagar sedan, firade dagen tillsammans med mina föräldrar. Mamma tog ledigt så vi gick och köpte lunch och lite småsaker, drack varm choklad/chai hemma, pappa kom hem med en bouqet bl...

Av Silje Therese - 22 mars 2022 15:33

Hej. Nu är det 2022 och dags för mitt årliga inlägg :) Har nu fyllt 20 år och är inte längre tonåring. Vet inte hur jag känner om det tbh ^^; Hur länge har den här bloggen existerat nu? Jag gjorde den in 2015, så snart 7 år då, haha. Har förändrat mi...

Av Silje Therese - 6 april 2021 03:15


För första gången (av vad jag minns) så tog utrymmet slut! Hade inte ens plats för "Thessi" loggan. Verkar som jag hade mycket att skriva om i år, haha. Jag hade ju så lust att översätta de där videorna så jag gör det. 18 Again: Hong Daeyoung (K...

Av Silje Therese - 6 april 2021 00:00

♡ Nejdå, jag har ännu inte glömt min lilla gamla blogg ♡   ––   외로움   –– Precis just nu så mår jag väl inte så jättebra. Det känns som om jag är fast och lever i dåtiden. Jag har alla des...

Av Silje Therese - 11 mars 2020 12:30


Jag är tillbaka med min årliga update! Jag tror att det är för att jag inte tycker om att ha hemligheter, jag behöver liksom dela med mig om saker, haha. Så jag tänker bara skriva lite hur det är nu för tiden, vad som har skett under det senaste året...

Presentation


Hejjjsan! Jag är en kort, blond och lat 14 årig anime nörd. Jag älskar att rita och skriva mina egna historier. Jag drömmer om att bli en mangaka och få min manga publicerad i Japan en dag, haha. Det blir någ svårt! Följ med mig på min resa!

Ställ mig en fråga

17 besvarade frågor

Vad tycker du?

Vilket stjärntecken är du?
 Väduren
 Oxen
 Tvillingarna
 Kräftan
 Lejonet
 Jungfrun
 Vågen
 Skorpionen
 Skytten
 Stenbocken
 Vattumannen
 Fiskarna
 Ingen av dem (Haha)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<<
April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Shinigami Purple Skull - Soul Eater

Socialt


Ovido - Quiz & Flashcards