Thessislife

Alla inlägg den 27 september 2015

Av Silje Therese - 27 september 2015 22:40

Hej! Jag är ledsen att jag inte har bloggat sedan i Måndags, tror jag, men det har bara varit för att jag har 1: Varit upptagen med skolan, 2: Haft aktiviteter och 3: Jag har behövt packa för att på Torsdagskvällen åkte jag till Norge för att fira min farmors födelsedag. Jag är fortfarande i Norge nu, jag åker hem i morgon bitti. Jag har vart med min "kusin" hela tiden så jag hervite haft tid att blogga när jag har varit här heller. Hoppas att ni förstår. Jag tror att jag kommer att blogga i morgon också för att jag tror att jag kommer hem ca klockan 16-18 imorgon eftermiddag/kväll. Så om jag orkar så bloggar jag. Annars blir det nog påmTisdagen i stället. Jag bloggar från min iPad så jag kan inte lägga till min Thessi grej just nu. Tar det imorgon. God natt! ❤️

 

 

Presentation


Hejjjsan! Jag är en kort, blond och lat 14 årig anime nörd. Jag älskar att rita och skriva mina egna historier. Jag drömmer om att bli en mangaka och få min manga publicerad i Japan en dag, haha. Det blir någ svårt! Följ med mig på min resa!

Ställ mig en fråga

17 besvarade frågor

Vad tycker du?

Vilket stjärntecken är du?
 Väduren
 Oxen
 Tvillingarna
 Kräftan
 Lejonet
 Jungfrun
 Vågen
 Skorpionen
 Skytten
 Stenbocken
 Vattumannen
 Fiskarna
 Ingen av dem (Haha)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Shinigami Purple Skull - Soul Eater

Socialt


Ovido - Quiz & Flashcards