Thessislife

Alla inlägg den 27 juli 2015

Av Silje Therese - 27 juli 2015 19:54

Hej! Jag älskar Norge! Det är så fint och kalt. Jag gillar kyla mer än värme BTW. En stor del av min släckt bor där, allt man behöver finns där, det är jättevackert och en av mina bästa kompisar bor där. (Min kusin) Vi har det jättekul ihop. 

 

Ja, det blev ingen IPhone tyvärr. Man får inte alltid som man vill. Pappa sa att vi ska ivf vänta lite. Den var rätt dyr, vi hade tänkt åka på en resa till ev. Englad (Sista minuten=extra billigt) innan sommarlovet är slut.. ksk, å då sa pappa att jag inte kunde få båda. (Mobilen kostade lika mycket som en resa till Englad. (Kollade aldrig på priset på vebben, kollade bara om den fanns på mediamarkt, den fanns)

 

 

Av Silje Therese - 27 juli 2015 09:11

Hej! Jag hade lust att göra ett extra inlägg idag, (Kul) för att det har hänt ganska mycket förutom att jag varit i Norge. För det första, kommer ni ihog att jag berättade att jag beställt Connor Frantas nya bok? (Work In Progress) Det stod att den skulle komma mellan 3-18 dagar och igår var det den 18 dagen. Den kom aldrig! Det var någonting som hände när jag beställde dock, det kan vara därför, men det såg ut som om det gick bra! Vi ska se om det står att det är betalt, om det inte är det så var det mitt fel, om det är det så har vi förlorat pengar.. sånt är livet!

 

Den andra nyheten är lite mer rolig. Jag ksk ska få en ny telefon! Jag börjar från början. Innan jag åkte till Norge så var några av mina släcktingar från Norge hoss oss. Min pappa och min farbror skulle bugga ett slags garage för trädgårds saker. Idag så är det färdigt, eller det var det innan vi åkte till Norge, och vi (jag och pappa, för mamma är på jobb) ska måla det! Vi måste åka till Mediamarkt för att köpa färg och även smak till våran Bubbelmaskin..sak. Till det viktigaste, min telefon som jag har nu (IPhone 4) är lite trasig, ljudet fukar inte. Det leder också till att jag knapt använder den. Så igårkväll sa pappa: Det är ju dumt att vi betalar för en telefon som är trasig och som du inte använder. Så ja, jag ksk ska få köpa en ny telefon idag! Jag hade hafft min gamla telefon i typ 2-3 år nu och ljudet var borta redan vid det första. Dåligt.

 

Min kusin visade dessa för mig och jag tycker att de är jätteroliga! Ni vaet säkert redan om dem det är nog bara jag som ligger lite efter. De är 8 och är är dem!


Jag ser nu att detta inlägget blir jättelångt och att jag skrivit allt utan "mellanrum", men jag kan inte vänta till imorgon med att spella den är låten för er! Det är såååå (Extra å) bra!! Jag gillar liksom lite lungnare låtar men som har en glad och fin melodi och som går över lite till snabbare och så på slutet, som den här ungefär.


 

Presentation


Hejjjsan! Jag är en kort, blond och lat 14 årig anime nörd. Jag älskar att rita och skriva mina egna historier. Jag drömmer om att bli en mangaka och få min manga publicerad i Japan en dag, haha. Det blir någ svårt! Följ med mig på min resa!

Ställ mig en fråga

17 besvarade frågor

Vad tycker du?

Vilket stjärntecken är du?
 Väduren
 Oxen
 Tvillingarna
 Kräftan
 Lejonet
 Jungfrun
 Vågen
 Skorpionen
 Skytten
 Stenbocken
 Vattumannen
 Fiskarna
 Ingen av dem (Haha)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Shinigami Purple Skull - Soul Eater

Socialt


Ovido - Quiz & Flashcards