Thessislife

Alla inlägg den 6 juni 2015

Av Silje Therese - 6 juni 2015 20:41

Hej! Jag är sjuk igen. Jag avskyr att vara sjuk! (Hade ändå lite tur att jag blev sjuk igår kväll så att jag har hela helgen på mig att bli bättre) Jag blir så lätt sjuk och jag kan inte göra något åt det. När jag var liten så var jag sjuk ännu oftare och då sa altid alla att de tyckte att jag var jätteofta sjuk. Det var jag, men det är inte roligt att vara sjuk. Nu är jag inte sjuk lika ofta men ändå ibland. Men de säjer att om ma är mycket sjuk när man är liten så är man inte sjuk så ofta när man är vuxen.

 

Eftersom jag avskyr att va sjuk så har jag kommit på 5 dåliga saker med att vara sjuk.

 

1. Man har det ricktigt tråkigt! Det ända man kan göra är att äta, sova och holla på med elektronik. Inget annat orkar man.

 

2. Man har ont/mår illa/är jättetrött. Jag har oftast en mix av alla. Det är inge roligt säjer jag bara.

 

3. Man är ensam. Jag tycker inte om att vara esam. Nu för tiden får inte ens föräldrar vara hemma med en längre. (Om de är hemma så får de inget betalt)

 

4. Man kan inte gå ut. Jag tar ofta promenader. Jag gillar det. Det går inte när man är sjuk.

 

5. Man missar skolan. (ibland) Man missar mycket som man sedan måste ta igen. Jag har oturen att jag oftast missar det som är roligt. 

 

 

Presentation


Hejjjsan! Jag är en kort, blond och lat 14 årig anime nörd. Jag älskar att rita och skriva mina egna historier. Jag drömmer om att bli en mangaka och få min manga publicerad i Japan en dag, haha. Det blir någ svårt! Följ med mig på min resa!

Ställ mig en fråga

17 besvarade frågor

Vad tycker du?

Vilket stjärntecken är du?
 Väduren
 Oxen
 Tvillingarna
 Kräftan
 Lejonet
 Jungfrun
 Vågen
 Skorpionen
 Skytten
 Stenbocken
 Vattumannen
 Fiskarna
 Ingen av dem (Haha)

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Shinigami Purple Skull - Soul Eater

Socialt


Ovido - Quiz & Flashcards