Thessislife

Alla inlägg under augusti 2015

Av Silje Therese - 11 augusti 2015 20:17

Hej! Det ända jag tänker skriva i det här inlägget är att jag kom hem från Brighton i Torsdags och att jag köpte mycket som jag nog ksk ska visa i ett senare inlägg, och.. jag har en ny besatthet! Jag har vetat om den här serien länge och några har tipsat mig om den och jag hade hört intromusiken förr men aldrig sätt serien förren i Onsdags. Jag har sätt på den ända sedan dess och jag kan typ inte sluta förren jag får reda på vem A är. Ja, ni läste rätt.. jag är besatt av Pretty Little Liars. Det är komstigt för att jag brukade skämta om introsången och tycka att den var fånig, men nu så älskar jag den här serien. Det var derför som jag inte bloggat på ett tag. 

 

 

Av Silje Therese - 1 augusti 2015 21:55

Hej! Förlåt för att jag inte bloggade igår men det var bara för att jag försökte att göra en ny header. Det gick inte så bra. Jag gjorde den nästan färdig men sedan så behövde jag sova, så jag stängde av datorn men lämnade internet öppet så att när jag skulle setta på datorn så kom det upp igen. Men det fungerade inte, så nu har jag ingen ny header.

 

Imorgon så ska jag till Englad på semester, jag är borta i ca 5-6 dagar så jag vet inte hur mycket jag kommer att kunna blogga då. Vi (Jag och pappa) har internet på rummet men det betyder nte att jag har tid eller får blogga när det är meningen att vi ska upptäcka *****. (Hemlig platts. Jag säjer vart jag var när jag är tillbaks) Så att ni vet. 

 

Det blir ingen månadens favoriter (Skulle gjort igår) den här månaden tyvärr. Hoppas att det inte gör något. Som kompensation kan ni få en video. Varsågoda och njut:



 

Presentation


Hejjjsan! Jag är en kort, blond och lat 14 årig anime nörd. Jag älskar att rita och skriva mina egna historier. Jag drömmer om att bli en mangaka och få min manga publicerad i Japan en dag, haha. Det blir någ svårt! Följ med mig på min resa!

Ställ mig en fråga

17 besvarade frågor

Vad tycker du?

Vilket stjärntecken är du?
 Väduren
 Oxen
 Tvillingarna
 Kräftan
 Lejonet
 Jungfrun
 Vågen
 Skorpionen
 Skytten
 Stenbocken
 Vattumannen
 Fiskarna
 Ingen av dem (Haha)

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Shinigami Purple Skull - Soul Eater

Socialt


Ovido - Quiz & Flashcards