Thessislife

Direktlänk till inlägg 11 maj 2016

30 day anime challenge, day 9

Av Silje Therese - 11 maj 2016 20:16

Hej! "Best anime villan?"


Det är ju också svåååårt.. hmm.. Om det gills.. så Crona.. bc han var ju ond först men blev sedan ond.. nej.. det räcker inte.. det är inte hur frågan lyder.. tänk.. hmm.. Ja! Jag vet! Jag gillar ju Envy från FMA. oCH, jag gillar Lorenzo från Cuticle Tantei Inaba! oCH! Och! Och. och. Jag gillar Monokuma från Danganronpa. Och Lelouch från Code Geass är ju ganska bad ass. Och hon den dära Medusa från Soul Eater som jag sade i ett tidigare inlägg.

Crona

  Envy

 

Lorenzo

   

Monokuma

 

Lelouch

 


Medusa


 

   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Silje Therese - 24 februari 2023 02:15

Hej :) Då är det dax för det årliga inlägget. Fyllde 21 för ett par dagar sedan, firade dagen tillsammans med mina föräldrar. Mamma tog ledigt så vi gick och köpte lunch och lite småsaker, drack varm choklad/chai hemma, pappa kom hem med en bouqet bl...

Av Silje Therese - 22 mars 2022 15:33

Hej. Nu är det 2022 och dags för mitt årliga inlägg :) Har nu fyllt 20 år och är inte längre tonåring. Vet inte hur jag känner om det tbh ^^; Hur länge har den här bloggen existerat nu? Jag gjorde den in 2015, så snart 7 år då, haha. Har förändrat mi...

Av Silje Therese - 6 april 2021 03:15


För första gången (av vad jag minns) så tog utrymmet slut! Hade inte ens plats för "Thessi" loggan. Verkar som jag hade mycket att skriva om i år, haha. Jag hade ju så lust att översätta de där videorna så jag gör det. 18 Again: Hong Daeyoung (K...

Av Silje Therese - 6 april 2021 00:00

♡ Nejdå, jag har ännu inte glömt min lilla gamla blogg ♡   ––   외로움   –– Precis just nu så mår jag väl inte så jättebra. Det känns som om jag är fast och lever i dåtiden. Jag har alla des...

Av Silje Therese - 11 mars 2020 12:30


Jag är tillbaka med min årliga update! Jag tror att det är för att jag inte tycker om att ha hemligheter, jag behöver liksom dela med mig om saker, haha. Så jag tänker bara skriva lite hur det är nu för tiden, vad som har skett under det senaste året...

Presentation


Hejjjsan! Jag är en kort, blond och lat 14 årig anime nörd. Jag älskar att rita och skriva mina egna historier. Jag drömmer om att bli en mangaka och få min manga publicerad i Japan en dag, haha. Det blir någ svårt! Följ med mig på min resa!

Ställ mig en fråga

17 besvarade frågor

Vad tycker du?

Vilket stjärntecken är du?
 Väduren
 Oxen
 Tvillingarna
 Kräftan
 Lejonet
 Jungfrun
 Vågen
 Skorpionen
 Skytten
 Stenbocken
 Vattumannen
 Fiskarna
 Ingen av dem (Haha)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Sök i bloggen

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Shinigami Purple Skull - Soul Eater

Socialt


Skapa flashcards