Thessislife

Alla inlägg den 17 mars 2016

Av Silje Therese - 17 mars 2016 20:57

Hej! Först ville jag bara säja att ni kanske har märkt att många av mina inlägg är lösenords skyddade. Jag gjorde det för att jag ångrar vad jag skrev i dem inläggen. Bara mina kompisar får läsa dem. Så om du är min kompis, fråga så får du lösenordet.

 

Här är några anime låtar som jag lyssnat på på sistone:



Har lust att läsa mer manga. Har någon något tips om vad man kan läsa? Har än så länge bara läst 2 st Noragami och 3 st Ouran. Haha.. har sätt Noragami och Ouran som anime redan, så det är igentligen lite meningslöst att jag läser dem också.. men men, de är mina favoriter.

 

Tänker kanske börja att ge anime resenchoner (Vet ej hur det stavas men bryr mig inte) men jag vet inte om jag orkar. Så kanske.

 

En bra och rolig sak är att om man skulle gå till notes på min iPhone och trycka på den översta så skulle man få fram säkert över 15 olika 1000 ords mini historier/berättelser på engelska. Haha, vet inte vad jag ska göra med dem i framtiden.. men sak samma. Det kan altid ge lite insperation.


 

Presentation


Hejjjsan! Jag är en kort, blond och lat 14 årig anime nörd. Jag älskar att rita och skriva mina egna historier. Jag drömmer om att bli en mangaka och få min manga publicerad i Japan en dag, haha. Det blir någ svårt! Följ med mig på min resa!

Ställ mig en fråga

17 besvarade frågor

Vad tycker du?

Vilket stjärntecken är du?
 Väduren
 Oxen
 Tvillingarna
 Kräftan
 Lejonet
 Jungfrun
 Vågen
 Skorpionen
 Skytten
 Stenbocken
 Vattumannen
 Fiskarna
 Ingen av dem (Haha)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Shinigami Purple Skull - Soul Eater

Socialt


Ovido - Quiz & Flashcards